Livonia-LAA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LAA ordenis


You are not connected. Please login or register

Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte.

Go down  Ziņojums [Lapa 1 no 1]

1Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 6:42 pm

Kiimikis

Kiimikis

Mēģināšu vēl šādas tādas detaļas iezīmēt:

1. Svarīgi ir, lai nebūtu lieki armijas vienībās kareivji sataisīti... Būs daļēji krievi val., jo uzreiz man negribās tulkot, bet laika gaitā var arī iztulkot.

Cik strādā vienā vienībā viena veida kareivju?

140 bez lidera jesli lider novichok +10% (155), expert +25% (175) , master +40% (200) .

jesli boj v svojom gorode mozhno spokoino dobavitj 15-20% s tavernoj max urovnja ona bonus dajot .

jesli 2 geroja master ewe + 25% (250) , 3 geroja +10% (270)

2Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 6:45 pm

Kiimikis

Kiimikis

Vai ir ieteicams taisīt papildus vienības bez varoņa?

Ja ir atbalsta vienības (support), tad ir ļoti lieli soda procenti un rezultātā nekāda efektivitāte netiek panākta, bet ja ir katrā vienībā pa varonim, tad var taisīt bezgalīgi vienības, cik nu vien spējiet pavilkt ar varoņu skaitu.

3Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 6:46 pm

Kiimikis

Kiimikis

Kādi bonusi ir iespējami, ja aizstāvies savā pilsētā?

Бонусы стен, ворот, башен

Бонус к жизни армии на стенах:
1 lvl: +15%
2 lvl: +55%
3 lvl: +100%

Бонус к жизни армии на воротах:
1 lvl: +50%
2 lvl: +100%
3 lvl: +150%

Башни пропускают свои и союзные армии, противник может залезть на башню только пехотинцами.
Бонус к жизни армии на башне:
1 lvl: +20%, +1 к обзору в городе
2 lvl: +40%, +2 к обзору
3 lvl: +60%, +3 к обзору
4 lvl: +80%, +4 к обзору
5 lvl: +100%, +5 к обзору

4Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 6:51 pm

Kiimikis

Kiimikis

Kā ieteicamāk veidot armijas vienības?

Ja ej uzbrukumā un notiek šaudīšanās pa gabalu, kur galvenokārt iesaistās loki, tad 1. līnijā vajadzētu likt tikai kājiniekus, bet ja uzbrūk Tuvcīņā, tad vieni no labākajiem ir šķēpneši, jo ir izturīgāki pret kavalēriju un vēl vairākiem spēcīgiem cīnītājiem, kas ir domāti tuvcīņam. (Ir vēl arī papildus dažādu formāciju uzlabojumi, bet tas jau ir niansēs, ko var piekopt katram pret saviem varoņiem un pilsētu skaitu)

Pirmo līniju kareivju skaits var būt neierobežots, bet tālāko līniju skaitam vajadzētu būt TIK, cik piedalās cīņā, jo pārējie vienkārši stāv un "nestrādā"...

5Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 7:04 pm

Kiimikis

Kiimikis

Kam nav slinkums, var arī mani papildināt un palabot, ja nu kas mainās, jo šis tas man ir pašsaprotams, kas citiem var likties noderīgs, tā ka ceru, ka jaunajiem spēltājiem spēsim ātrāk saprast spēles formāciju nianses.



Pēdējo reizi labojis Kiimikis Svētdena Aprīlis 25, 2010 10:11 pm; labots 1 reizi

6Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 7:15 pm

Kiimikis

Kiimikis

kā labāk sev nodrošināt aizsardzību?

Ja piemēram Jums ir 4 vienības ar kareivjiem un vienam varonim ir experts aizsardzībā, tad Jūsu visām 4 vienībām vienlaicīgi kustoties pilsētas taktiskajā laukā variet 1. līniju pielikt tam varonim, kas ir ar aizsardzību experta līmenī (visu 1. līniju) un pārējām 3 vienībām atstāt tukšu 1. līniju, jo viss slogs balstīsies uz to vienību, kam ir experts aizsardzībā. Rezultātā jūs iegūsiet par 40% lielāku aizsardzību arī citā pilsētā, ja Jums būs experts aizsardzības jomā.

7Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Empty Re: Papildinājums, lai būtu labāka efektivitāte. Svētdena Aprīlis 25, 2010 10:20 pm

Kiimikis

Kiimikis

Kā pareizi sabalansēt un nokomplektēt varoņus vienā vienībā (lai nedomātu, ka saliekot 100 varoņus vienā vienībā - jūs iegūstat 100x lielāku labumu...):

***

Цифры приблизительны, надо помнить, что максимальный урон не наносится никогда, есть ещё поправки на удачу, промахи, и т.д. В данный момент существует вероятность того, что могут складываться умения следующим образом: не мастер + новичок 45+10*0.6 = 51%, а новичок + мастер 10+45*0.6 = 37% всё зависит от порядка, в котором будут считаться герои

***

Приведу пример: в армии есть два героя - А и Б.

У героя А развит навык стрельбы - мастер, то есть урон, наносимый лучниками в армии, возглавляемой героем, увеличивается на 45%.

Если у героя Б, в той же армии навык стрельбы - новичок, то есть 10%, то от его навыка берётся лишь 60% - прирост в данном случае получится 6%. Суммарный урон возрастёт на 45+6=51%.

Если герой Б эксперт по стрельбе - 25% от этой цифры оставляем только 60 процентов это - 15%, и общий урон уже 45+15=60%.

Имеем два героя-мастера стрельбы 45+27 в итоге даст 72% плюсом к урону лучников.

У третьего героя будет считаться уже 20% от его навыков, и если мы имеем три героя с мастером стрельбы прирост на максимуме составит 45+27+9=81%

Четвёртому герою в этой армии уже нет смысла развивать навык стрельбы.


P.S. vēlāk nedaudz precīzāk izskaidrosim, bet tas ir priekšskatam!

Sponsored content



Atpakaļ uz augšu  Ziņojums [Lapa 1 no 1]

Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā