Livonia-LAA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LAA ordenis


You are not connected. Please login or register

PAMĀCĪBAS PAR SPĒLI

Go down  Ziņojums [Lapa 1 no 1]

1PAMĀCĪBAS PAR SPĒLI Empty PAMĀCĪBAS PAR SPĒLI Sestdiena Februāris 06, 2010 5:42 pm

puma999

puma999
[Q] Esmu tikko sācis spēlēt. Vai manai pilsētai uzbruks citi spēlētāji?
[A] Jaunais spēlētājs spēli sāk ar 2 nedēļu aizsardzību no citu spēlētāju uzbrukumiem. Tas nozīmē, ka uz šādu pilsētu neviens nevar nosūtīt kampaņu, lai uzbruktu vai atbalstītu.

[Q] Ko sākt celt spēles pašā sākumā?
[A] Lai veiksmīgi attīstītu pilsētu ir jāsāk izstrādāt resursu ieguves vietas pēc iespējas ātrāk. No sākuma celiet un pakāpeniski uzlabojiet (paaugstinot līmeni): kokzāģētavu, dzelzs raktuvi, akmeņlauztuvi, tad ogļu raktuvi un kaļķu cepli.
Dzelzs un koks ir ļoti noderīgs, lai turpmāk izveidotu armiju. Akmens, koks, kaļķis - ēkām.
Tagad, kad ir sākta resursu ieguve, jums jārūpējas par tās uzglabāšanu glabātuvē, lai iegūtie resursu netiek lieki izšķērdēti. Labāk glabātuvi uzceliet no sākuma līdz 5. līmenim vai pat augstāk, bet tā, lai laika ziņā neciestu resursu ieguves vietas. Varat norādīt ko turpmāk celt (kopsummā ir iespējams norādīt 5 ceļamās celtnes, bet vienlaicīgi celsies tikai 2, pārējās stāvēs rindā. Kad atbrīvosies vieta tad celsies nākamās. Ir iespēja norādīt līdz 10 ceļamām celtnēm, šo pakalpojumu varat iegādāties par maksu.

[Q] Es nevaru neko izveidot vai uzlabot, kaut gan resursi iegūti pietiekami.
[A] Tātad nav pietiekami daudz iedzīvotāju. Papildus tam, ka ir neierobežota izrakteņu ieguve, t.i. akmenim, dzelzij, kokam, kaļķim, un oglēm, ir tomēr ierobežots resurss - iedzīvotāji vai precīzāk produktus, kas aiziet uz iedzīvotāju uzturēšanu pilsētā.
Lai uzturētu visas ēkas un vienības ir nepieciešams noteikts skaits iedzīvotāju, kuri tās apkalpo. Tāpēc lai palielinātu iedzīvotāju skaitu pilsētā ir jāceļ un jāuzlabo fermas.

[Q] Cik un kādas ēkas var tikt uzbūvētas vienā pilsētā?
[A] Ir šādi spēles ierobežojumi maksimālo viena tipa ēku skaitam vienā pilsētā. Fermas - 20 (maks. līmenis 10), vienību ražotnes - kazarmas, staļļi, darbnīcas (maks. līmeni 10) un sienas (maks. līmenis 3) - bez ierobežojumiem (t.i., ierobežojums ir vienīgi būvniecībai pieļaujamā telpa pilsētā) Gates - turpmāk „vārti” (maks. līmenis 3) - 5 gab., labotāju komandas sienām un vārtiem (maks. līmenis 10) - 3 gab., bibliotēka (maks. līmenis 10) – 1 gab., taverna (maks. līmenis 5) – 1gab., templis (5 un darbojas tikai maks. līmenī) – 1gab., armiju pulcēšanās vieta (maks. līmenis 1) – 1gab., WELL turpmāk „aka” (maks. līmenis 1) – 1gab., visas pārējās ēkas (maks. līmenis 20) - līdz 1gab.. Izņēmums ir ēka – Slavas Obelisks (maks. līmenis 10), to var uzbūvēt tikai vienu uz visām spēlētāja pilsētām, t.i., ja jūs to uzcelsiet vienā pilsētā, citās jūsu pilsētās Slavas Obelisks vairs nebūs pieejams.

[Q] Kāpēc ir vajadzīga pils?
[A] Pils - galvenā un vissvarīgākā ēka pilsētā. Pili nevar nojaukt. Pils līmenis ietekmē būvniecības ātrumu un ēku uzlabošanu. Kad jums būs iespēja uzlabot ēkas jau virs 15 līmeņa, tad vēlams uz šo laiku uzbūvēt pili ar pēc iespējas lielāku līmeni, lai mazāks laiks būtu nepieciešams būvniecībai.
Pilī var nolīgt vadoni bez maksas. Tāpat pilī var sekot vadoņa attīstībai un iemācīt viņam dažādas prasmes, kad viņš ir uzkrājis pietiekami daudz pieredzes punktus.
Pilī var redzēt informāciju par visām uzceltajām celtnēm un to līmeņus, kā arī pāriet no saraksta uz vēlamo celtni.
Arī pilī tu vari noalgot algotņus, ja jūs būsiet uzcēluši Slavas Obelisku, kurš dod nepieciešamos punktus, lai noalgotu algotņus.

[Q] Kur es varu atrast pārskatu par pilsētas iedzīvotāju izmaksām?
[A] Glabātuvē ir sadaļa ar atskaiti par pilsētas iedzīvotāju izmaksām uz militārām vienībām un ēkām.

[Q] Es nesaprotu kā ir jāuzlabo pili, kazarmas, staļļus vai darbnīcas?
[A] Daži spēlētāji apmulst interfeisā, kad vēloties uzlabot kādu celtni nokļūst uz ekrāna struktūras, kurā var izvēlēties "vadonis" vai "apmācība". Lai pārietu uz ekrāna un uzlabotu izvēlēto struktūra, tad augšpusē jāizvēlas poga "Pārskats".

[Q] Kā uzlabot kazarmas, staļļus vai darbnīcas no 3 uz 4 līmeni, vai 8-9? Uzrakstīts "blakus ir nepieciešamas vairākas līdzīgas ēkas”, ko tas nozīmē?
[A] Apskatiet kā ir izvietotas ēkas Pārskatā. Bildēs ir skaidri parādīts kā būvēt vairākas ēkas, lai palielinātu līmeni kazarmām, staļļiem un darbnīcām. Līdzīgu ēku apbūve ir nepieciešama, lai dators saprastu, kā tieši jūs vēlaties, lai jūsu ēka atrodas. Piemēram, lai uzlabotu kazarmu līmeni no 3 uz 4, ir nepieciešams uzbūvēt blakus kazarmai ar 3. līmeni vēl trīs kazarmas ar 1 līmeni. Tam nav nozīmes, kuru no kazarmām jūs vēlaties uzlabot, ir svarīgāk, lai izveidotos kvadrāts 2x2. Līdzīgi, kā ēkām ar 9. līmeni 3x3.

[Q] Kādas ir maksimālās ēku būvēšanas robežas?
[A] resursu ieguves ēkas, pils, glabātuve, tirgus, slēptuve - 20 līmenis.
Fermas, staļļi, kazarmas, darbnīcas, bibliotēka - 10 līmenis.
Taverna - 5 līmenis.
Sienas, vārti - 3 līmenis.
Armiju pulcēšanās vieta, aka - 1 līmenis.

[Q] Ko dod aka?
[A] Aka palielinās iedzīvotāju skaitu +400. Ja pilsētā ir aka tad periodiski parādies kvests no bagāta tirgotāja, ar lūgumu tikt galā ar zagļiem, kas zog viņa resursus un ir apmetušies pazemes kanalizācijas sistēmās, un ieeja tur ir tieši no akas. "Izpētot" aku un nonāvējot visus parādījušos botus saņemsiet atlīdzībā pieklājīgu resursu apjomu.

[Q] Man ir uzbūvētas vairākas militārās vienības un / vai esmu iznomājis vadoni, kur es varu viņus atrast un kā es varu viņus pārvaldīt?
[A] Lai redzētu uzbūvētās militārās vienības, kas ir pilsētā un tās vadītu, pārejiet no pilsētas skata uz taktisko skatu (augšpusē uz karodziņa zem uzraksta Pilsēta nospiediet „Taktika").

[Q] Kā uzbrukt un aplaupīt kaimiņus?
[A] Vai jums jau ir armija un jūs esat gatavi cīņai? Tad apskatiet kartē, kuras kaimiņu pilsētas varat aplaupīt, pievērsiet uzmanību uz pilsētas lielumu (jo lielāka pilsētas ikona kartē, jo pilsēta ir labāk attīstīta, tas nozīmē, ka tajā ir vairāk resursu), un vai pilsēta nav aizsargāta no uzbrukumiem. Labāk, ja neesat pārliecināts par saviem spēkiem, nav vērts strīdēties ar kaimiņiem un labāk uzbrukt pamestām pilsētām vai arī pilsētām, kuras kontrolē NPC noCommander. Pamesta pilsēta izskatās kā puscaurspīdīgas ikonas ar pils attēlu, kuras jumts ir sagrauts. Noklikšķiniet uz izvēlēto pilsētu, parādīsies valdnieka logs, kuram pieder izraudzītā pilsēta. Tiek parādīts pilns saraksts ar visām pilsētām, kuras pieder šim valdniekam, bet jūsu izvēlētā būs iekrāsota tumšākā krāsā, blakus pilsētām ir norāde „Sūtīt kampaņu” nospiežam uz to. Atvērsies uzbrukuma ekrāns, kurā Jūs izvēlaties, kura armija vai atsevišķas vienības dosies gājienā no jūsu pilsētas. Pa labi jūs varat izvēlēties nenodarbinātos kareivjus, kuri nav iekļauti nevienā armijā, un iepriekš sagatavotas armijas (tās tāpat atrodas saraksta labajā pusē). Pēc izdarītās izvēles, augšējā kreisajā pusē uzbrukuma ekrāna jūs redzēsiet tieši kādās vienībās dosies kampaņā un to skaitu. Nedaudz zemāk zem tām atrodas papildus iestatījumi, lai norādītu nosaukumu armijai un piešķirtu agresiju. Brīdinājums, šie iestatījumi tiek izmantoti tikai, lai ātri un viegli veidotu armijas no nenodarbinātajiem kareivjiem, uz iepriekš izveidotajām armijām iestatījumi netiek izmantoti.
Vēl zemāk uzbrukuma logā tiek parādīts laiks, kas tiks patērēts jūsu karavīru pārgājienam uz izvēlēto pilsētu. Laiku ietekmē attālums starp pilsētām, apvidus kartes un īpaša prasme vadonim "loģistika". Ja vadonis ar šādu iemaņu būs jūsu vienībā, tad pārvietošanās laiks samazināsies. Jūs varat arī paātrināt mazliet pārvietošanos par pieticīgu samaksu.
Tātad, ja jūs nolemjat aplaupīt vai nogalināt kaimiņus nospiežam lielo pogu "Uzbrukums”, vai arī "Palīdzība”, ja vēlaties nosūtīt atbalstu draudzīgai pilsētai.
Tagad par laupīšanu. Pieņemsim jūs esat nokļuvis ienaidnieka pilsētā, visus ienaidniekus nogalinājis un atradāt pilsētas glabātuvi. Ir pienācis laiks atcerēties, kāpēc mēs šeit esam ieradušies un uzsākt laupīšanas procesu.
Ir viens svarīgs moments, kad armija laupa glabātuvi, un viņa ir viena pati, un tajā pašā lauciņā nav sabiedroto, tad, ja šai armijai uzbruks ienaidnieks, tad laupīšana apstāsies un armija uzbruks ienaidniekam. Pēc kaujas armija atgriežas un laupīšana automātiski turpinās.
Ja tajā pašā lauciņā kur viena armija laupa atradīsies arī sabiedroto armija un uzbruks ienaidnieks, tad armija, kura laupa turpinās laupīt, bet sabiedrotā armija uzsāks kauju ar ienaidnieku. Dažreiz tiek pieļauta kļūda, kad spēlētājs zogas ar lielu armiju un tajā pašā lauciņā atrodas izlūks (armijas kaujas uzbūvē 4 rindā). Ienaidnieks uzbruks izlūkam, bet tāpēc, ka viņš atrodas 4 rindā, uzbrukums izpaudīsies uz armiju, kura laupa, un viņa savukārt nereaģēs, jo šajā pašā lauciņā atrodas izlūks. Tādējādi ir iespējams zaudēt visu armiju no ienaidnieku saujiņas kuri bez atbildes triecieniem sitīs armiju, kamēr netiks līdz 4. rindai nogalinās izlūku un tikai tad armijas paliekas metīsies cīņā.
Parasti zagt vislabāk ir ar vienībām, kurām ir vislielākās spējas „ietilpība” un tie ir rati, no karotājiem - bruņinieki. Kad ir jau pietiekami attīstīta sava armija, tad lietderīgāk ir atbrīvoties no ratiem, lai vairāk iedzīvotāju tiktu militārajās vienībās. Zagties tad varēs ar bruņiniekiem vai ar kaudzi citiem karavīru.

[Q] Kāpēc vajadzīgs slēptuve?
[A] Ja bezrūpīgās dienas kad jums nevar uzbrukt kaimiņi tuvojas beigām, ir pienācis laiks padomāt par to, kā noslēpt daļu no resursiem, ja pēkšņi uzbrūk ienaidnieks, lai aplaupītu jūsu pilsētu.
Slēptuve 20 līmenī ļauj noslēpt 3’850 vienības no katra resursa, kas atrodas pilsētā. Ņemiet vērā, ka slēptuve pati par sevi nav glabātuve. Tās funkcija ir tikai novērst lai ienaidnieks nepaņem no jūsu glabātuves tik daudz resursus cik iespējams paslēpt slēptuvē.

[Q] Taverna
[A] Taverna - vieta, kur var noalgot vairākus vadoņus savai armijai. Tavernā var redzēt kopējo armijas sastāvu, uzbrukumu, dzīvību un ietilpību.
Tāpat tavernā notiek izsoles, kurās pārdod vadoņus par zeltu. Jūs varat nopirkt jaunu vadoni, kā arī mēģināt pārdot savu esošo vadoni. Ņemiet vērā to, ja neviens nepirks jūsu vadoni, viņš atgriezīsies pie jums jau kā miris, un viņš būs jāatdzīvina. Nopirktais vadonis izsolē būs bez maksas, ja jums nebūs galvenā līdera pilī. Ja jums jau pilī ir viens bezmaksas vadonis, iegādātais vadonis izsolē tev izmaksās 5 zelta monētas diennaktī.

[Q] Tirgus. Es mainīju resursu ar citu spēlētāju un nosūtīju resursus uz citu pilsētu, bet viņi nav nonākuši manā pilsētā vai arī nonākuši nepietiekamajā daudzumā, kāpēc?
[A] Tirgum ir noliktava, kurā tiek glabāti resursi, piedāvāti pārdošanai un šajā pašā noliktavā izkrauj atvestos resursus no tirdzniecības vai palīdzības. Ja noliktavā nav pietiekami daudz vietas (t.i., noliktava aizņemta ar resursiem, kurus piedāvā pārdošanai vai arī stāv no iepriekšējiem darījumiem, un kuri nav ietilpuši pilsētas glabātuvē), tad resursi, kas neietilps tirgus noliktavā tiks zaudēti.
Tirgus noliktavas ietilpību ietekmē tirgus līmenis. Tirgus noliktavu var laupīt tāpat kā pilsētas glabātuvi, ja tajā glabājas kaut kas no līdzekļiem pēc darījuma vai ir piedāvāti apmaiņai. Šajā tirgū ir arī tā saucamais "melnais tirgus". Bieži vien gadās situācija, kad jūsu karaspēks atgriežas atpakaļ no pārgājiena ar salaupītiem resursiem, un jūs redzat, ka viss laupījums neietilps glabātuvē. Tad pārpalikušos nevajadzīgos resursus var ātri apmainīt pret vajadzīgajiem. Atkarībā no kopējā tirgus līmeņa, melnajā tirgū var veikt apmaiņu no viena resursu veida uz citu, ar efektivitāti: 1 līmenis - apmaiņa 100 pret 1, u.c. 20 līmenis - apmaiņa ir no 25 pret 1. Par 10 zelta monētām varat vienoties par apmaiņu 1 pret 1.
Ja jums ir vairāk nekā viena pilsēta, ir iespējams nosūtīt resursus no vienas pilsētas uz otru izmantojot tirgu. Paturiet prātā, ka tirgum ir ierobežota caurlaidība, kas atkarīga no tirgus līmeņa (20 līmenis = 15’000), kā arī resursi var pazust, ja tirgus noliktavā neatradīsies vieta lai saņemtu kravu (piemēram, visa noliktava ir piepildīta ar resursiem, kurus esat izlikuši maiņai). Cik daudz brīvas vietas ir tirgus noliktavās, tiek parādīts attēlā ar zaļām svītrām uz katra resursa atsevišķi.

Kur atrast transportu kravai?
[A] Uzcelt ratus darbnīcās vai arī spēles iestatījumos atzīmēt "cīnītāji kā transports", tad kravas pārvešanai var izmantot armijas militārās vienības (tas nav pārāk efektīgi, bet tas var būt nepieciešams).

[Q] Es gribu iekarot citas pilsētas ... Bibliotēka
[A] Lai palielinātu savas teritorijas ietekmi ir nepieciešama informācijas krātuve zināšanām par savām pilsētām. Tāpēc, lai varētu iegūt jaunu pilsētu un iespēju to pārvaldīt, valdniekam ir jāiztērē resursi, lai izpētītu, veidotu un sistematizētu arhīvu informāciju par saviem pašreizējiem valdījumiem.
Visefektīvāk (bez nevajadzīgiem resursu zaudējumiem) bibliotēka darbojas 10 līmenī. Ieguldiet resursus bibliotēkā, kamēr nepalielināsiet kontrolējamo pilsētu skaitu no 1 uz 2 un tā tālāk.

[Q] Kas notiks, ja es izdemolēšu savu bibliotēku, vai zaudēšu pilsētu ar bibliotēku?
[A] Ieguldītie resursi un kontrolējamo pilsētu apjoms ir piestiprināts vadonim, tāpēc tās iznīcināšana vai pilsētas ieņemšana, kurā ir bibliotēka neietekmēs uz kontrolējamo pilsētu skaitu un savāktajiem punktiem.

[Q] Vai ir iespējams nojaukt un pārvietot ēkas savā pilsētā?
[A] Var nojaukt un pārvietot visas ēkas, izņemot pili. Resursu ieguves vietas var pārvietot, bet tas ir maksas pakalpojums (100 zelta monētas). Jūs varat nojaukt resursu ieguves vietas taktisku apsvērumu dēļ.
Svešās pilsētās ar tarāniem un / vai katapultām var jaukt tikai sētas un vārtus, bet ja jūs piesakāt karu tieši šim pretiniekam, tad varat viņa pilsētās iznīcināt visas celtnes izņemot pili.

[Q] Kā iekarot jaunu pilsētu?
[A] Tātad mēs pieņemam, ka jums ir viena pilsēta, jūs jau esat uzcēluši bibliotēku un saņēmāt 2. līmeni pilsētas kontrolēšanai. Tagad jums jāizpēta apkārtne, atrodiet jums vajadzīgu/izdevīgu pilsētu un nosūtiet armiju kopā ar vadoni. Pieņemsim, ka jūsu armija sagrauj visus ienaidniekus un tiek līdz pilij. Lai iekarotu pilsētu, tā ir jāsagrābj. To var izdarīt tikai ar izvēlēto vienību, kurā ir līderis, noklikšķinot uz pils, jums parādīsies logs ar komandu ikonām, ikona "sagrābt pili" izskatās kā pils aplī. Kad esat izvēlējies tad vienība ar līderi uzies uz pils un sāks "pils sagrābšanu" 24 stundas (pils ieņemšanas laiks ir fiksēts un pagaidām to nekas neietekmē). Pēc šī laika iztecēšanas, ja vienības vadonis netiks nogalināts no ienaidnieku rokām, pilsēta piederēs jums.
Šeit ir svarīgs moments spēles mehānikā - vienība, kura atrodas pils sagrābšanā, nevar darīt neko citu, viņa nepiedalās kaujas, neatbild uz ienaidnieku uzbrukumiem, bet cietīs zaudējumus no ienaidnieka uzbrukumiem. Tādēļ šo vienība jums būs nepieciešams piesegt ar citu brīvu vienību vai pat ar vairākām, savādāk ienaidnieks viegli var nogalināt jūsu vadoni un pils iekarošana cietīs neveiksmi.

[Q] Kā var pārdēvēt ieņemto pilsētu / pili?
[A] Tāpat kā savā pilsētā, noklikšķiniet uz lentes ar nosaukumu pilsētā.

[Q] Ko dod Slavas Obelisks? Un kā var iegūt vasaļus?
[A] Ja jūs jau esat ievērojami attīstījies un liekas, ka jūs varat aizsargāt ne tikai sevi, bet arī kādu vājāku, tad ir pienācis laiks veidot Slavas Obelisku.
Pirmkārt, Obelisks rada jums atpazīstamību un dod tā sauktos slavas punktus, par kuriem jūs varat nolīgt papildus dažādus algotņus.
Otrkārt, Obelisks ļauj jums kļūt par lordu un iegūt vasaļus, kuru maksimālais skaits atkarīgs no vasaļu līmeņa punktiem. Vasaļu līmeni palielina tāpat kā palielina valdīšanu pār pilsētām, t.i., ieguldot resursus, vai arī palielināt vienu līmeni augstāk par 500 zelta monētām.
Tātad, kad jums ir brīvs vasaļa punkts jāatrod potenciāls vasalis, kuram varētu noderēt jūsu aizsardzība, ieejiet viņa profilā nospiediet pogu „piedāvāju kļūt par vasali” Tad norādiet nosacījumus, saskaņā ar kuriem jūs esat ar mieru aizstāvēt savu padoto. Tā var būt nodevas veidā ar zeltu, resursiem vai algotņu punktiem. Norādiet atbildes laiku, jūs varat uzrakstīt kaut ko arī no sevis, piemēram, "ja jūs nekļūsiet par manu vasali, es veikšu automaģistrāles būvniecību uz Velikije Luki caur tavu pilsētu ...", un nosūtat vēstuli adresātam, kurš savukārt var piekrist izmantot jūsu pakalpojumus (jūs saņemsiet automātisku ziņojuma apstiprinājumu un faktiski arī vasali, lai redzētu, kā viņš maksā nodokļus var uzspiežot augšpusē uz karodziņa vasaļi), var noignorēt (jūs neko nesaņemsiet) vai arī atteikties (jūs saņemsiet automātisku ziņojumu par atteikumu).
Iegūstot vasali, jūs varat izmantot viņa pilsētas (un viņš jūsu), kā armiju dislokācijas vietu. Ja jums ir "zelta abonements, jūs panelī varēsiet redzēt vai citi spēlētāji neveic uzbrukuma kampaņas uz jūsu vasaļa pilsētām, tādejādi jūs vienmēr zināsiet kad ienaidnieks uzbrūk jūsu vasalim .

[Q] Kas notiks, ja man kāds uzbruks? Vai iznīcinās visas ēkas? Vai tikai sienas un glabātuvi? Vai ienaidnieki var atrast slēptuvi? Vai var ieņemt manu pilsētu? Vai varu veidot karaspēku laikā kad tiek veikta pils sagrābšana?
[A] Nepiesakot karu var iznīcināt tikai sētas un vārtus. Ja piesaka karu var iznīcināt visas ēkas, izņemot pili. Slēptuvi un armijas pulcēšanās vietu ienaidnieks uz taktiskās kartes neredz, tāpēc tās iznīcināt viņš nevar.
Lai iekarotu pilsētu aktīvam spēlētājam, vispirms jāpiesaka karš. Pils ieņemšana ilgst 24 stundas. Pilsētas ieņemšanas laikā jūs varat veidot armiju savā pilsētā, bet ir vēlams šajā laikā izveidot armijas pulcēšanās vietu tur kur to nevar saskatīt ienaidnieks, lai jūsu karaspēks nenomirst tiklīdz ir uzcēlušies.
Ja jūsu pilsēta tiks ieņemta tad visa armija, kas piederēja pilsētai tiks automātiski nogalināta. Savukārt, ja redzat, ka pilsētu nevarat atgūt, reģistrējiet armiju citā pilsētā, ja tur, protams, ir brīvi iedzīvotāji.
Ja spēlētājam tiks atņemts pēdējā un vienīgā pilsēta, viņš tiks izraidīts uz pašu jaunāko ieleju un saņems pilsētu 0, pie tam tiks saglabāts reitings un galvenais vadonis.

[Q] Kas ir vadonis (līderis), un kāpēc viņš ir nepieciešams?
[A] Līderis – kaujinieks, kurš ne tikai var cīnīties, bet dod papildus bonususs, atkarībā no savām prasmēm, visiem karavīriem armijā, kurā viņš ir.
Kad armija, kurā ir līderis nogalina ienaidnieku vienību, vadonis palielina pieredzi. Sasniedzot noteiktu pieredzi vadonis uzlabo savu līmeni un saņem punktus, kurus var izlietot palielinot savas prasmes.
Sargiet līderi, viņa nāves gadījumā uz kaujas lauka, viņš zaudē visu pašreizējā līmenī iegūto pieredzi. Bezmaksas vadonis tiek izvēlēts pilī, tur pat var sekot līdzi viņa izaugsmei un sadalīt prasmes. Tomēr, spēlētāji par zeltu tavernā var noalgot papildus vadoņus priekš saviem īpašiem mērķiem. Lai uzturētu tavernā noalgoto vadoni ir noteikta maksa 5 zelta monētas diennaktī. Paturiet prātā, ka maksas vadonis automātiski nomirs (ar visām tālejošām sekām), ja nesaņems jūsu 5 zelta monētas diennaktī.
Vairāku vadoņu klātbūtne vienā armijā apgrūtina katra varoņa atsevišķa līmeņa paaugstināšanu. Tā, ka ja vienā armijā atradīsies vairāki vadoņi (kas ir pieļaujams), pieredze, ko viņi iegūst tiks sadalīta uz līderu skaita.
Vienīgi vadonim ir īpaša iespēja organizēt ienaidnieka pils sagrābšanu, izpētīt kvestu lokācijas, saņemt bonususs un pieredzi.

[Q] Tavernā es nolīgu otru vadoni, ja viņš tiks nogalināts, vai ir iespējams viņu pilī atdzīvināt bez maksas vai būs jāpērk atkal par zeltu?
[A] Ja pilī nav noalgots cits vadonis, t.i. pils ir brīva, tad tavernā noalgoto vadoni varēs atdzīvināt bez maksas.

[Q] Vai summējas dažādu vadoņu bonusi vienā armijā?
[A] Dažādu prasmju bonusi no vairākiem līderiem armijā darbojās kā viena līdera dažādas prasmes.
Dažādu līderu vienādu prasmju bonusi liksies kopā pēc konkrētas nelineāras formulas. Ļoti nosacīti un apmēram, ir tā, ja pirmā vadoņa kādas prasmes bonuss tiks pielietots par visiem 100% tad tādas pašas prasmes bonuss no otra vadoņa tiks pielietots tikai uz 50% no tās sniegtā efekta, trešais – 25%, un tālāk, ja ir vēl citi līderi ar tādām pašām prasmēm armijā, tad bonusi netiek vairs saņemti.

[Q] Kādas ir vadoņa prasmes un ko tās dod?
[A] Vadoņa prasmes dod bonususs visiem kaujiniekiem armijā, kurā viņš atrodas. Kopumā pastāv trīs līmeņu klasifikācijas, kuras dod (aptuvenus) bonususs: iesācējs +10%, speciālists +25%, meistars +45%. Tādēļ katram ir nepieciešams iztērēt 1, 2 un 3 iemaņu punktus, t.i. lai iegūtu meistaru kopā ir jāiegulda 6 punkti.

Vadība - prasme vēl nav pilnībā īstenota, pagaidām identiska "aizsardzībai";
Loģistika - samazina laiku pārgājienam pa ielejas karti visām vienībām, ja kaut vai vienā ir līderis ar loģistiku. Uz doto brīdi, bonuss nāk tikai no viena līdera, nesummējas, ja tādas pašas prasmes ir citiem līderiem („uz doto brīdi it kā jau summējas, bet spēles izstrādātāji par to nav minējuši”);
Pārvietošanās - samazina laiku gājienam taktiskajā kartē;
Izlūkošana – iesācējs + 1 pie vadoņa redzes, speciālists +2, meistars +3. Tādējādi vadonis ar meistara prasmi spēj saskatīt 4 lauciņus, kas ir vairāk nekā parasts izlūks, kas redz 3 lauciņus;
Zināšanas - palielina vadoņa gūto pieredzi cīņās;
Aizstāvis - palielina dzīvību visiem kaujiniekiem vadoņa vienībā;
Loka šaušana - palielina bojājumu ko veic visas šāvēju vienības vadoņa armijā;
Tuvcīņa - palielina bojājumus tuvcīņā šķēpnesis, zobennesis, smagi bruņots kājnieks, laupītājs, valdnieka miesassargs;
Kavalērija - palielina bojājumus ko veic visi jātnieki vadoņa vienībā.
Ballistika - palielina bojājumus ko veic katapultas un tarāni armija, kurā ir vadonis.

[Q] Kā plusojas vadoņu spējas?
[A] Bonusu summēšana nav lineāra, katrs nākamais vadonis jums sniegs aizvien mazāk un mazāk. Ja vienā armijā ir četri vai vairāki vadoņi ar vienādām prasmēm, tad bonususs no šīm prasmēm dos tikai pirmie trīs vadoņi. Vadība pat reiz ir realizēts kā aizsardzība, tādēļ strādā kopā bez soda, kā vienāda prasme no dažādiem līderiem.

[Q] Kāpēc ir vajadzīga armiju pulcēšanās vieta? Kā es varu iekļūt savā pilsētā ja visapkārt ir sienas?
[A] Armijas pulcēšanās vieta (karodziņš) tiek izmantots, lai viegli savāktu visus kaujiniekus vienā vietā, kuri tiek saražoti dažādās pilsētas ēkās. Tas ir ērti, lai nevajadzētu vākt kopā vienības no visas pilsētas kartes, kad veidojam armiju. Otrais mērķis armijas pulcēšanās vietai - vieta, kur no pārgājieniem atgriezīsies jūsu vienības. Tas ir ērti un taktiski izdevīgi uzreiz nokļūt līdz pilsētas centram uz armijas pulcēšanās vietu.
Ja pilsētā nav uzcelta armijas pulcēšanās vieta, jūsu vienības atgriežoties no pārgājiena paliks pie pilsētas vārtiem taktiskās kartes stūros. Tas var būt neērti, ja pilsētu ieskauj sienas, t.i., ja nav vārtu tad pašiem ir slēgta pāreju uz centru, kā arī tā ir ilgāka. Tas ir arī bīstami, jo Jūsu vienības var atrasties uz ieejas pilsētā kopā ar ienaidnieku un jums nekavējoties uzbruks.

[Q] Kāda ir armijas kaujas uzbūve un kā tā strādā?
[A] Ieejiet iestatījumos un tālā izvēlieties armijas veidošana. Tur parādās ekrāns ar ikonas vienībām 4 rindās. Augšējā rindā - pirmā rinda, kas iesaistās kaujā pirmie, pēdējie attiecīgi aizmugurē. Sagatavotajā armijas veidošanā "Default" ar dzintara bultām (pa vidu), pārvieto ikonas uz vēlamo rindu. Piemēram, izlūkus, reindžerus un vadoni aizmugurē - 4 rindā, ja izlūkus nogalinās kaujas sākumā, ja tie būs 1 rindā, jūsu armija riskē palikt akla, un neredzēs ienaidnieku 3 rūtiņu attālumā, tas ir bīstami, jo tā jūsu armiju var vienkārši nošaut pretinieks no tālienes ar lokiem. 1 rindā - šķēpnesis, zobennesis, smagi bruņots kājnieks, 2. rinda - rati, jātnieki, bruņinieki. 3 – loku šāvēji, arbaletnieki utt.
Pēc tam izvēlēties nosaukumu un Default vietā to ierakstiet un nospiediet "saglabāt". Tagad šo jaunizveidoto formāciju pēc ierakstītā vārda varat izvēlēties katrai vienībai taktiskajā režīmā.
Ja jūs vēlaties, lai jūsu armija efektīvi cīnītos jāspēj pāriet uz vajadzīgajām izveidotajām formācijām. Piemēram, kaujas sākumā lietojam veidojumu "Piesegšana”, kuras pirmajā rindā atrodas šķēpnesis, zobennesis, smagi bruņots kājnieks. Redzat, ka gandrīz visi pirmajā rindā iet bojā pārkārto iepriekš saglabāto nākamo formāciju - pirmajā rindā jātnieki. Jātniekus nosita, liekam nākamo formāciju – bruņinieki pirmajā rindā. Tādējādi spēcīgākā vienība pēc iespējas vēlāk tiek zem sitiena un pie tam piesedz vājos = loku šāvējus, arbaletniekus un, protams, līderus.

[Q] Armijas parametri
[A] Taktiskajā ekrānā jūs varat mainīt izvēlētās vienības uzstādījumus.
1. [x] nemainīga armijas vienība - tas nozīmē, ka vienība ir pabeigta, un jaunpienācēji / uzbūvētie kaujinieki netiks automātiski pievienoti šai armijai, kā arī kaujinieki no pabeigtas vienības netiks iesaistīti resursu tirdzniecība.
Nemainīgā armijas vienība ir aplūkojama un ērti viņu var izvēlēties no uzbrukumu ekrāna.
2. Formācija – katrai nemainīgai armijas vienībai var izvēlēties formāciju, kura ietekmē to kādi kaujinieki kurā rindā atrodas kaujas laukā.
3. Agresija - ietekmē, to kā šī armija automātiski ies prom no savas vietas, lai sasniegtu ienaidnieku un atgriezīsies. Zema agresija – vienība stāvēs uz vietas, ienaidniekam nesekos, bet uzbruks sev sasniedzamā rādiusā, ja ienaidnieks izpaudīs agresiju uzbrūkot. Vidējā agresija - uzbrūk ienaidnieka vienībām 5-6 rūtiņu rādiusu, pēc tam, ja ir iznīcināts ienaidnieks vai pazudis no redzesloka, atgriežas sākotnējā pozīcijā. Augsta agresija – vienība uzbruks un sekos pretiniekam pa pilsētas taktisko karti, kamēr viņš būs saskatāms. Par cik pilsētā ēkas arī „redz” tad sekošana var ilgt līdz sākas cīņa.
4. Uzbrukuma rādiuss. "tuvcīņa" – vienība iet uz tuvo kauju, loki ejot nešauj, bet piedalās kaujā kad vienība atrodas uz tā paša lauciņa kur pretinieka vienība. "Mainīgs" - Ai mēģina noteikt visefektīvāko uzbrukuma rādiusu, atkarībā no armijas sastāva. Uz doto brīdi nav pabeigts, tāpēc ņemiet vērā, ja vienībā ir kaujinieki ar uzbrukuma rādiusu 0, visa armija dosies tuvcīņā, ja armija sastāv tikai no šāvējiem – tie ieturēs distanci 3. "Distance" – vienība izies uz šaušanas attālumu un uzbruks ienaidnieka vienībām ar kaujiniekiem, kuriem ir maksimāli tālākais darbības rādiuss, pārējie armijas kaujinieki stāvēs, kamēr ienaidnieks nepienāks viņiem pieejamā diapazonā. Ir iespējams norādīt distances rādiusu, tad manuāli uzbrukt izvēlētajam ienaidniekam, un pēc tam dot komandu iet uz rūtiņu kur atrodas ienaidnieks un ejot līdz pretiniekam jūsu armija turpinās šaut, bet kad aizies līdz pretiniekam uzbruks ar visiem spēkiem.

[Q] Kas notiks, ja armija ir iesaistīta kādā darbībā?
[A] Kad armija ieņem pili, jauc sienas, viņa neatbildēs uz ienaidnieka uzbrukumiem, un turpinās savu darbu, kamēr nepabeigs savu darāmo vai arī tiks pilnīgi iznīcināti. Ir nepieciešama cita vienība, lai piesegtu šādu armiju. Ja armija izlaupa glabātuvi un uz tās pašas rūtiņas kur atrodas noliktava nav citas sabiedrotās armijas, tad tāda armija, ja uzbruks ienaidnieks pārtrauks laupīšanu un sāks kauju, bet pēc kaujas, atgriezīsies lai turpinātu laupīt (protams, ja šo armiju nav nogalinājis ienaidnieks).

[Q] Kā nosūtīt palīdzību sabiedrotajam?
[A] Pārliecinieties, ka sabiedrotais ir ierakstīts jūsu sabiedroto sarakstā, un jūs esat ierakstīts sabiedrotā sarakstā. Pēc tam izvēlieties sabiedrotā pilsētu un nosūtiet armiju, tāpat kā sūtītu uzbrukumā, tikai tagad jāspiež poga „Palīdzība”.

[Q] Sabiedrotais sūta man palīdzību, lai spiegotu.
[A] Ja jūsu pilsētā atrodas kāds no nevēlamiem sabiedrotajiem, jūs nevarat viņiem uzbrukt, palūdziet kādam no jūsu draugiem, lai uzbrūk pilsētai un nogalina nevēlamos sabiedrotā spiegus .

[Q] Esmu ieņēmis jaunu pilsētu, kā es varu atgriezt armija atpakaļ pirmajā pilsētā? Kā nosūtīt palīdzību uz citu savu pilsētu?
[A] Noklikšķiet uz Jūsu vārda ekrāna augšpusē, tiks atvērts jūsu profils, tur ir saraksts ar jums piederošām pilsētām, no turienes izvēlieties vēlamo pilsētu, nospiediet pogu "sūtīt kampaņu". Tad standarta interfeisā uzbrukums / palīdzība, izvēlieties vajadzīgo vienību un nosūtam.

[Q] Kā veidot aliansi ar citiem spēlētājiem?
[A] Priekšlikums par savienību, neuzbrukšanas paktu, karu, lai kļūtu vasalis vai lords sūta caur sistēma politika -> Ziņojumi. Vai arī varat uziet uz spēlētāja profila, noklikšķiniet uz ikonas un tiksiet interfeisā vēstuļu nosūtīšanai ar saviem priekšlikumiem. Saņēmējs var atbildēt uz Jūsu vēstuli piekrītot (jūs saņemsiet ziņu, ka piedāvājums ir pieņemts), ignorēt to (jūs nesaņemsiet neko) vai noraidījums (jūs saņemsiet atteikumu). Saņēmējs var vispār atlikt jūsu ziņu līdz tās termiņa beigām, kamēr nepazudīs, ņemot vērā jūsu norādīto laiku, lai atbildētu.
Izņēmumi: PVP serveriem - karš tiek pieteikts vienreiz, un tam nav vajadzīgs apstiprinājums. Pamiera laikā nevar atkal pieteikt karu vai aliansi, jums jāgaida līdz beigsies pamiers (1 nedēļa).

[Q] Ko dod sienas?
[A] Sienas bloķē pārvietošanos uz lauciņu, kur tās atrodas, visām zirgu vienībām un iekārtām, kā arī armijai, kas satur šādas vienības.
Ņemiet vērā, ka pār sienām, lai arī ļoti lēni, bet pārlien visi kājnieku veidi. Tas nozīmē, ka pretinieks var savākt armiju bez kavalērijas / ratiem un iekļūt jūsu pilsētas iekšpusē, tāpēc rūpējieties par savas pilsētas drošību apsargājot sienas.
Ir bonusi priekš tiem kaujiniekiem, kas atrodas uz sienām. 1 līmeņa sienas dod +5% pie kaujinieku dzīvības, 2 līmenis +15%, 3 līmenis līdz +30%. Bonusu saņem visi kaujinieki, kuri atrodas uz sienas, ne tikai pilsētas īpašnieka.
Pretinieks var nojaukt sienas izmantojot katapultas un tarānus. Jūs varat manuāli remontēt sienas vai uzcelt remontdarbnīcu, kura atkarībā no līmeņa ar dažādu ātrumu periodiski remontēs sienas.
Bloķējot ieejas pilsētā ar sienām, jūs varat droši to atstāt, vai tirgoties, nesalaužot sienas. Jūsu vienība atgriezīsies pilsētā uz „armijas pulcēšanās vietu” un atstāt pilsētu var no jebkuras vietas pilsētā.
Taktisku apsvērumu dēļ, sienas labāk netaisīt uzreiz pie ieejas, bet pēc divām rūtiņam un pirms viņām sacelt kalnus. Tad, ja ienaidnieks atnāks ar tarāniem, viņam vispirms vajadzēs savu armiju pār kalniem aizvilkt līdz sienām. Teorētiski, kamēr viņš to darīs jūs varat no sienām viņu apšaudīt, ja ir būtisks pārsvars šāvējos.
Sienas sit ar katapultām un/vai tarāniem. Jo vairāk jūsu armijā ir mūru dragājamās ierīces jo ātrāk tiks nobrucinātas sienas.

[Q] Ko dod vārti?
[A] Sabiedroto armijai – nokļūšanu pilsētā un aizsardzību, ienaidniekam vārti = siena.

[Q] Kādi ir armijas ierobežojumi?
[A] Jūs varat savākt neierobežotu skaitu kaujinieku, bet kaujā piedalīsies (nodarīs zaudējumus pretiniekam) ierobežots skaits no vienā armijā esošajiem vienāda tipa kaujiniekiem. Tas nozīmē, ka kaujas laikā vienlaicīgi nepiedalīsies visi kaujinieki, kuri atrodas vienā armijā (tas vispār ir loģiski, ņemot vērā to, ka armijā kaujinieki ir sagrupēti pa dažādām rindām, ierobežotā zonā kaujā iesaistās vispirms pirmā rinda, aiz viņiem stāv pārējie, kad priekšējā rinda ir nogalināta viņu vietā stājas nākamā rinda).
Tagad tā daļa, kura atrodas priekšējā rindā vienmēr skaitās dinamiskāka atkarībā no apstākļiem savā un svešajā armijās. Tāpēc labāk ir kombinēt armiju lai sasniegtu vislabākos rezultātus (piezīme no Vjaka).
Tādējādi lietderīgāk ir apvienot dažāda tipa kaujiniekus vienā armijā, lai būtu vairāk dalībnieku kaujas laukā kuri vienlaicīgi izdara bojājumus, vai arī sadalīt armiju mazākās vienībās. Bet tad rodas problēma, lai tās visas nodrošinātu ar vadoņiem, un ja nav vadoņa tad tiks veltīgi zaudēta pieredze vadoņiem, kad šādas nelielas vienības kādu nogalinās. Kā arī pret šādām daudzām sadalītām armijām, pretiniekam ar vienu armiju kur ir vadonis būs bonuss. (t.i. vairāk vienāda tipa kaujinieku iesaistīsies vienlaicīgi kaujā).
Ierobežojumi attiecas tikai uz vienāda tipa kaujiniekiem, kuri nodara zaudējumus, bet ne uz tiem kas to uzņem. Piemēram, piesedzēji ( tie, kuri atrodas pirmajā rindā), var ielikt kaut vai 5000 zobennešus, viņi piesegs ļoti labi, bet arī kritīs „blāķiem” (rindām), bet kaitējumu no viņiem pret pretinieku, kuram ir viena armija, kaujā vienlaicīgi nodarīs tikai pirmā rindā.
Tāpēc gudram stratēģim dažādās kaujas situācijās ir jāizlemj, kā veidot savu armiju kaujā pret vienu pretinieku vai pret vairākiem, ņemot vērā, ka apvienota armija, kurā ir daudz viena tipa kaujinieku saņems bonususs no vadoņiem un bonususs pret vairākām pretinieka armijām, bet vienlaicīgi nodarīs mazākus zaudējumus vienai armijai, nekā vairākas sadalītas armijas, kuras sastāv no tādiem pašiem kaujiniekiem, vienlaicīgi cīnoties pret vienu armiju.

Paskaidrošu ar piemēru kā tiek nodarīti cīņas kaitējumi:
1.Satiekas divas armijas, vienlaicīgi kaujā no katras armijas viena tipa kaujiniekiem piedalās tikai daļēji, t.i. tikai tie kaujinieki, kuri skaitās stājušies tiešā cīņā ar ienaidnieku, citi (tie ir shēmā attēloti ar gaišāku krāsas toni) atrodas aizmugurē, gaidīšanas režīmā, ja daļa no vienības tiek nogalināti, viņu vietā no aizmugures iesaistās kaujā svaigi spēki un t.t... .

http://i042.radikal.ru/0909/3f/6eb4e35c34bc.jpg
PAMĀCĪBAS PAR SPĒLI 6eb4e35c34bc

2. Satiekas 3 sarkano armijas ar to pašu 1 zaļo armiju. Zaļā armija pārgrupējas, lai vienlaicīgi cīnītos ar 3 sarkano armijām.
Īpašas skaitliskas vērtības vienību blokam man nav zināmas, koda autors tās nevienam neizpauž, tāpēc eksperimentējiet un piemeklējiet savai armijai ideālāko variantu.

[Q] Šaušanas rādiuss un redzes/pārskatāmības rādiuss un vai vajag redzēt kur šaut?
[A] Vairākums kaujiniekiem ir ierobežots pārskata rādiuss 1 (loku šāvējam - 2), bet tomēr tie var uzbrukt arī mērķiem lielākā rādiusā, ja tos redz cita vienība. Tāpēc armijās jābūt izlūkiem vai reindžeriem – kaujinieki, kuriem pārskata rādiuss 3 vai arī līderim ar izlūka prasmi (meistara līmenī šādam vadonim pārskata rādiuss = 4).
Ļoti bieži iesācēji pieļauj kļūdu, kad tie sakomplektē karaspēku no kaujiniekiem, bet aizmirst par izlūkiem. Tad rodas situācija, kad armija bez izlūka uziet uz pretinieka loku šāvējiem, kuri sašauj viņu, un armija neredz kas un no kurienes uz viņiem šauj. Kā rezultātā jūs varat zaudēt lielu armiju, neko nenodarījis ienaidniekam.
Attālums, kad var šaut / sist vienības atkarībā no to uzbrukuma rādiusa grafiski izskatās šādi:

http://i017.radikal.ru/0909/a3/ec2c7ee1071b.jpg
PAMĀCĪBAS PAR SPĒLI Ec2c7ee1071b


[Q] Kā apvienot / sadalīt vienībās vienā / vairākās armiju?
[A] Pārejiet uz sadaļu "Taktika", lai savienotu izvēlamies vairākas armijas noklikšķinot uz izvēles rūtiņām kur viņas atrodas, noklikšķiniet uz trešo pogu vadības panelī "divi mazi cilvēciņi -> viens liels", tālāk izvēlamies gala armiju, kurai visus pievienojam un nospiežam pogu "savienot vairākas armijas vienā".
Lai sadalītu, izvēlamies armiju nospiežam ceturto pogu uz paneļa, "liels cilvēks divi mazi", tad ievadiet nosaukumu jaunajai armijai, ievadam katra kaujinieka skaitliskās vērtības kurus gribam atdalīt un nospiežam "izveidot armiju."

[Q] No kā mirst armija?
[A] Šis izņēmuma gadījums rodas, ja pilsētā nav pietiekami daudz produktu, lai uzturētu armiju. Piemēram, tas var notikt, ja esat izveidojuši armija, un tad nojaucāt fermu, kura uzturēja 360 iedzīvotājus. Kā rezultātā jūsu pilsētā -360 populācijas un tagad daļa armijas izlases veidā nomirs no bada, kamēr populācija pilsētā nekļūs pozitīva. Šāda situācija agrāk radās no baga, kad armija tika reģistrēta citā pilsētā.

[Q] Man ir pazuduši kaujinieki, kuri atradās armijā, kur viņi palika?
[A] Visticamāk, ka kaujinieki ir atdalījušies no armijas un devušies kā tirdzniecības karavāna, ja armija bija bez opcijas „nemainīga armijas vienība”, un spēles parametros iestatīta opcija – „cīnītāji kā transports”.

[Q] Esmu ievērojis laupītāju un bandītu vienības, kas viņi ir un vai viņus var noalgot?
[A] Tie ir NPC, monstri, boti, kas var parādīties jūsu pilsētā, ja tajā nebūs nekādas aizsardzības. Viņi uzbrūk visiem, kurus satiks pilsētā, vai laupa - vēl pagaidām nē
Noalgot marodierus var pilī, ja jums ir uzcelts obelisks un ir brīvi algotņu punkti.

[Q] Vai ir iespējams izveidot klanu vai aliansei?
[A] Šobrīd nav iespējams izveidot klanu. Nākotnē plānots ieviest serveri ar klana sistēmu, iespējams tas tiks ieviests arī klasiskajā serverī. Pašlaik ir iespējams izmantot viduslaiku lorda-vasaļa sistēmu, bet alianses starp spēlētājiem var noslēgt individuāli, bet pilnīga atbalsta aliansei ar vārdu un kādiem noteikumiem pagaidām nav. Ja ir vēlēšanās tad sabiedrotie var izvēlēties vienādu zīmi vai vārdu pirms pilsētas nosaukuma un/vai vienādu emblēmu.

[Q] Kāda ietekme ir virsmai / ainavai? Kā var izmainīt ainavu?
[A] Jūs varat celt ēkas tikai uz līdzenām virsmām - laukos vai tuksnesī. Pagaidām ēku uzcelšana uz smiltīm vai uz zaļajiem laukiem ne ar ko neatšķiras (nākotnē iespējams, ēkas, kuras būvētas uz smiltīm nedaudz jauksies nost un fermas piegādās mazāk produktus populācijas uzturēšanai).
Taktiskajā ekrānā, kalni un meži - palēnina armijas kustību. Bonusi no ainavas vēl nav īstenoti. Lai izmainītu ainavu, piemēram, izcirstu mežu „pārveidot virsmu”, noklikšķiniet uz vēlamo lauciņu un izvēlieties „Ainava”. Lai veiktu veiksmīgu virsmas „Ainavas” maiņu, nepieciešama pils ar vismaz 6. līmeni.

[Q] Kā var atrast pilsētas pēc tā īpašnieku vārda?
[A] Uz ielejas kartes ir spēlētāju meklētājs pēc vārda. Veiciet meklēšanu, tālāk pārejiet uz spēlētāja profilu un tur ir visu viņu pilsētu saraksts.

[Q] Vai ir iespējams kaut kā iznīcināt vai dzēst savu pilsētu?
[A] Spēles izstrādātāji - ļoti humāni cilvēki, tāpēc tie nenodrošina iespēju pilnībā iznīcināt pilsētu. Pat ja jūs iznīcināsiet visas celtnes, kuras esat uzcēluši, pili pilnībā iznīcināt jūs nevarat. Pat ja jūs atstāsiet spēli, pilsēta paliek un to pēc kāda laika ieņems NPC.

[Q] Sadaļā zelta iegāde (izmantojot SMS) ir tikai 3 valstis, un ko darīt, ja manas valsts tur nav?
[A] Mēģiniet izmantot pakalpojumus 2PAY, tur arī ir iespēja veikt maksājumus ar SMS.
http://www.1100ad.com/payment.php

[Q] Vai spēlē jau ir, vai arī plāno referālā programma?
[A] Pagaidām nav. Ir programma - http://partner.1100ad.com/

[Q] Vai būs wipe vai arī tiks izdzēsta spēle serverī Beta dēļ tā, ka parādījušies jauni serveri?
[A] Nē, Beta serveris tiks izmantots testos un darbosies lai veiktu pārbaudes visiem jauninājumiem, tāpēc tas netiks nodzēsts un wipe arī nebūs.

[Q] Ko dod atvaļinājums?
[A] Atvaļinājums ir izveidots, lai spēlētājs uz kādu laiku varētu atstāt savas pilsētas bez pieskatīšanas un ar garantiju, ka tām neuzbruks citi spēlētāji. Spēlētāja atvaļinājuma laikā, uz viņa pilsētām nevar nosūtīt kampaņas, bet visas pārējās darbības turpināsies – resursu ieguve un ražošana turpināsies. Tāpat, ja pirms atvaļinājums ir sācies, pilsētā atradās ienaidnieka armija - tie tur paliks vai arī varēs aiziet kā parasti vai arī turpinās kaujas operācijas. Tāpēc, pirms atvaļinājuma aktivēšanas pārliecināties, ka jūsu pilsētās nav ienaidnieki, lai pēc tam nebūtu pārsteigumi atgriežoties no atvaļinājuma.

[Q] Kāpēc ielejas kartē pilsētas sāk izskatīties kā iznīcinātas?
[A] Tās ir pamestas pilsētas, kuru īpašnieki nav ienākuši spēlē ilgāk par mēnesi. Ar laiku tās pāriet pie NPC.

[Q] Vai varu reģistrēt jaunu personāžu un pašreizējo izdzēst?
[A] Jūs varat reģistrēties pa jaunam, vecais akaunts tiks izdzēsts automātiski, ja neieiesiet spēlē ilgāk par mēnesi.

[Q] Par nodevu saņemšanu no vasaļiem
[A] Saņemot nodokļus no vasaļiem (zeltu vai investīcijas bibliotēkā) tas notiek automātiski ar laika periodiskumu kā jūs noteicāt līgumā, t.i. nekādi rati pie jums neiet.
1) Ar nodokli zeltā viss ir vienkārši – noņēma no vasaļa un nosūta jums ar periodiskumu kāds ir noteikts līgumā. Ja zelta ir mazāk nekā noteikts - saņemsiet to pašu kas atlicis.

2) Par nodokli kas ir kā resursu ieguldījums bibliotēkā - vasalim tiek noņemti resursi un tiek ielikti jūsu bibliotēkā saskaņā ar tās pašreizējo līmeni un efektivitāti. Tajā pašā laikā jāpatur prātā, ka tad, ja tajā brīdī vasalim resursu glabātuvē būs mazāk nekā jāsamaksā nodoklī (pieņemsim, ka viņu aplaupījuši sliktie kaimiņi), viņš jums neko nesamaksā, par cik nav no kā.

Maksājums ar Obeliska slavas punktiem notiek:
a) nekavējoties, ja personai tādi ir;
b) tajā momentā kad tie parādās - tas ir, piemēram, vasalis parādā jums 10 punktus, bet sliktie kaimiņi iznīcinājuši viņa obelisku. Tas nozīmē, ka viņš jums atdos 10 punktus tikko būs atjaunota ēka un atkal tas notiks automātiski.

Maksa procentos ar resursiem lorda bibliotēkā:
Apmaksa notiek katru reizi, kad vasalis iegulda resursus savā bibliotēkā. No ieguldītā resursu apjoma, jūs saņemsiet procentus, kuri norādīti līgumā, procenti tiks ieguldīti jūsu bibliotēkā saskaņā ar tās pašreizējo līmeni un efektivitāti.

Reputācija.
Sistēmas reputācija sākumā vienāda ar 0.
Kara pieteikšana -50
Savienības pārtraukšana -10
Neuzbrukšanas pakta pārtraukšanu -5
Reputācija pieaug 1 dienā (ja mazāks par nulli) par vienu punktu, kā arī reputāciju var palielināt ieguldot templī resursus vai zeltu.

Ja reputācija ir zemāka:
-200 nevar pieteikt karu
-150 nevar pieņemt vasaļus.

Atpakaļ uz augšu  Ziņojums [Lapa 1 no 1]

Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā